.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیماریهای قلبی عامل 44 درصد مرگ و میر مازنی ها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 44 درصد فوتیهای مازندران را بیماران قلبی تشکیل می دهند.

به گزارش شمال نیوز ، حسین جلاهی ظهر دوشنبه در نشست خبازان مازندران در ساری افزود: هشت درصد شهروندان مازندرانی دارای فشار خون بالا هستند.

وی از خبازان مازندرانی تقاضا کرد که از اضافه کردن ، مواد افزودنی غیر مجاز به آرد به طور جدی خوداری و در هنگام استفاده از افزودنی ‌هایی همچون کنجد به استاندارد و بهداشتی بودن آن اطمینان داشته باشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، به ممنوعیت استفاده از جوش شیرین در تولید نان اشاره کرد و گفت: به دلیل غیر بهداشتی بودن نیابد انواع نان سنتی را به صورت بسته بندی به شهروندان ارائه کرد.

جلاهی اضافه کرد: نزدیک به نیمی از کالری مورد نیاز انسان از مصرف نان حاصل می شود و به همین منظور باید مسئولان اهتمام بیشتری برای ارتقاء کیفیت این محصول داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم ارائه آموزش های لازم به خبازان برای ارتقاء کیفیت نان ، بیان داشت: ارائه آموزش‌ های لازم یکی از راهکار ارتقاء کیفیت نان است که باید به طور جدی ‌تر مد نظر قرار گیرد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر استفاده مردم از نان سبوس دار تاکید کرد و افزود: استفاده از نان بدون سبوس عوارضی نامناسبی برای شهروندان ایجاد می کند که رسانه ‌های گروهی می توانند با اطلاع رسانی صحیح و مناسب مردم را به استفاده از نان های سبوس دار هدایت کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.302 seconds.